ja men kanske lite ljus då? :D

Skrivet: 2010-04-29 Kl. 21:04:52
ja men hallon!
kom på att min blogg kanske inte har varit så jävla roligt att läsa nu dom
senaste veckorna!  hahah!  men nu kommer det bli bättre och jag har gjort
en förändring i mitt liv, ÄNTLIGEN ska ni skrika nu! :D
JAG HAR GJORT SLINGOR I HÅRET! wEEEEEEEEY!

men idag har jag gjort slingor då hos anna karin, TACK! toppen snyggt.
eftersom jag hade förväntat mig KNALL ORANGE! eftersom alla i dethära
laget vet väl att det är skit svårt att färga rött till ljust!
men anna karin gjorde ett toppppppen jobb! (Y)

sen drog jag till skolan och va på två lektioner eftersom min färgning tog två
timmar att göra! så det blev lite uf lektion och lite däääns! nicenice!
sen drog jag hem och följde med mammsen till ica maxi och systemet sen drog
vi till tina tommy och tea, men där fanns dok ingen tina, men vafan! ;)

imrn efter skolan så ska jag till elin troja och senare så ska vi till jonas och dumpa
bilen, sen jävlar ska jag kolla på när elin andersson sjunger i ede! tror att det
kommer att bli toppen, fast vi ska ju vara ute.. SÅ DE GÄLLER ATT KLÄ SIG!

men nu kommer det lite bilder på mitt nya hår då :D
ni få ursäkta mitt oseriösa jag :$ ;)






jag är en jävel på att visa fin fingret ;)


och självklart så ska ni få se min sista bild som röd hårig ;)

puss på mig som är så söt när jag äter :o

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0