sex sms och hot sms

Skrivet: 2010-04-08 Kl. 15:00:14
hej alla :)
Igår så var jag med Josefin, Jennifer och Evelina :) vi gjorde väl inte så mycket.
åkte på ica maxi och sedan max, och på max satt vi i flera timmar och snacka om
allt och alla. jävligt skönt att få snacka av sig lite granna sådär :)

Men idag så har jag och Josefin åkt ner till polisen och gjort en anmälan på en kille
som håller på att skicka massa sex sms till både mig och jossan. och även massa
hot sms har han skickat också!
så vi drog ner och gjorde en anmälan var och vi va tydligen inte ensamma om att
få sånna hära sms. det va kvinnor i alla åldrar och alla bodde här i stan! men ingen
hade träffat honom utan det va bara hot och sex sms än så länge, hoppas man slipper
träffa på honom!

men nu så sitter jag här med låst dörr och poppar musik för att slippa höra massa
konstiga ljud som egentligen inte existerar. är ganska rädd för attt det är någon som
ska knacka på dörren som jag inte känner igen, eller kanske få ett sms där de stå
något konstigt.. jag är rädd helt enkelt!


ska nog ta och läsa min älskade bok så mina tankar försvinner

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0