HJÄLP MIG NÅGON!

Skrivet: 2010-08-10 Kl. 19:11:42
hejsan alla!
jobb jobb och jobb igen.
känns som att timmarna aldrig hoppar vidare,
minuterna står kvar och sekunderna blir segare.
MIN SISTA VECKA KOMMER ALDRIG TA SLUT!
och tina som tycker att dom här 4veckorna har gått alldeles
förfort, vet inte om jag kan hålla med om det.

men efter jobbet så följde jag med tina till birsta för hon skulle
bara kolla på en telefon, men hon köpte den visst.
snygg sony ericson! :)
träffade gostessa där också, så vi stog och snackade bra länge.
en riktigt gospropp dedär! :)

men jag kollade på en system kamera som jag blevsugen på
men jag kan ju ingenting om kameror .. :/
vafan,jag hittade en ändå som va gullig och bra tror jag ;)
en nikon D3000!
är det bara skit eller? :D



jag är liten sugen på den, men TIPS?
någon som är bra på kameror? :o :D




go tjej

puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0