kanondag.

Skrivet: 2010-08-26 Kl. 19:56:50
GODENDAGEN!
vaknade imorse och kände mig super glad,
hanna kom hem till mig för att vi skulle GÅ till skolan idag.
och det gjorde vi, tågade ner till CLASSES för hon skulle köpa
ett lås sen så tågade vi till skolan, svättig och jävliga vettu..

skolan sög ju, som vanligt.. känns som att jag har gått i skolan
hela mitt liv utan lov typ.
började tok plugga idag, skrev så att fingrarna blödde..
närå, jag slutade skriva ganska fort.

efter skolan gick jag på stan med hanna och elin s för att jag skulle
köpa ett present kort till kusinvitamin vickan som fyller 17år idag!
så grattis till dig gumman! :) sen så sprang vi runt på stan HUUUR länge
som hellst.. jag blev så jävla trött tillslut så jag skrattade heelatiden..

åkte buss till alnö runt 5 tiden för att gå på kalas då.
hade tur så kusin simon hämtade mig i wii så slapp jag gå upp för den
dära jävla uppförsbacken.. TURTUR!

men nu är jag äntligen hemma.. sitter vid datorn och spana lite
och kollar på tv med mamma :) MYSPYS.
har fått mitt löne papper idag, och jag blev inte direkt besviken.
kung kung kung .. DING DING DING! :)

men imrn efter skolan så ska jag träffa robinhjärtat och kanske
vara barnvakt till tea gumman i någon timme medans tina är och
klipper o färga håret. snygg hon kommer bli tro jag :D

men ha en underbar kväll alla.
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0