mycke mysigt!

Skrivet: 2010-08-18 Kl. 23:10:21
godkväll.
idag har jag kommit hem ifrån stöde.
sov hos älsklingen inatt, klev upp, käkade frulle
och sen så kollade vi bara på tv och myste och väntade
på att klockan skulle springa ikapp oss.
eftersom älskade bodil fyller ju 19år idag! WEY!
så vi åkte till henne och fick lite fika och firade henne med
elin elin och jimmy! <3

igår så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde..
JOE!
jag va med bodil och elin först eftersom vi sov ju hos
boddan, käkade lite frulle sen gjorde vi oss klara för att åka
ifrån bodil för att umgås med elin andersson och äta lite lunch där.

när vi väl hamnade hos elin så åkte vi och köpte lunch.
GOTT! och efter de så åkte vi och fiska, men de blev inte så mycket fiska
för oss, vi myste mest och jag och elin andersson badade fötterna ! :)
GOSIGT VAAAA.
sen så körde brudarna mig till robin för att där skulle jag vara :D
han va alldelels slut eftersom han hade varit på sjukhuset! <3 go älsklingen då..

och nu sitter jag bara här och kan inte sova.
eftersom jag vaknade för en timme sen efter att ha sovit i soffan
och snarkat som en tok och pratat i sömnen..HERREGUD!
skäms kajsa !


bodil jag och elin busade med jonas!


busade hos bodil ;)


fiske jag o jimmy


drack lite vin




gjorde illa mig hos robin :/

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0