mysig dag, trotts regnet

Skrivet: 2010-08-24 Kl. 22:13:58
jag har haft en underbart mysig dag.

vaknade upp med älsklingen, och vi vaknade 40 minuter
innan min väckarklocka skulle pipa till. underbart.
så vi låg och myste lite, pratade massa nervös snack .
kajsa nilsson va super nervös imorse.
vi klev upp, satte oss i soffan och lyssnade på gomusik och
bara slappade.. sen kom klockan tyvärr i fatt oss.
så då var det bara för mig att göra mig klar, sminkad och håret
i en toffs så var det klart.

mötte upp hanna i regnet för vi skulle ta samma buss.
hon va nervös hon också, inte lika som mig dock.
det var grymt mycket folk på bussen så vi fick inte sitta
brevid varandra, men hon satt bara framför mig, så jag överlevde.
vi hoppade av i stan och mötte upp jossan vid wayne´s.
en kaffe för mig, kung start på dagen. mysig frukost med underbara vänner.
camilla kom efter ett litet tag och elin sassi kom innan vi gick till skolan.
grymt kul att träffa alla klasskompisar och andra folk igen.

efter skolan så gick jag och brudarna ner till stan, och därefter skilldes vi åt.
jag, elin sassi och camilla gick till cooffie house för att få i oss lite mat i
magen, så en kyckling sallad och en coca cola för min del.
och den satt toppen ska jag tala om för er. mums så gott de va.

och jag hann bara setta mig på bussen innan telefonen ringde.
de va hanna. hon ville vara med mig, och självklart fick hon det.
så jag mötte upp henne änu en gång idag fast denna gång blev det
utanför pizzan hos mig. och då var det hennes tur att äta en kyckling sallad.
efter de så gick vi upp till mig i regnet och myste till det i min säng med
gomusik, tända ljus och lite tee. underbart mysigt.
och tro eller ej, men vi snackade skit.. som vanligt :)

men nu har jag precis duschat och kollat på fångarna på fortet,
inte va de så bra som alla säger eller..
men nu sitter jag som sagt i sängen, go musik och tända ljus..
dock inge tee. haha! :)

men det känns toppen bra att ha börjat i skolan igen.
saknar min älskade robin nå så fruktansvärt mycket. är lite tom utan dig.
men sov gott alla.

puss
/kn

gobilden på mig och robin, va några månader sen:)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0