stress, shopping, mat ute och alkohol

Skrivet: 2010-08-30 Kl. 11:07:12
oj oj oj .. tre dagar sedan.
va ska man säga?
min helg har varit fullt UPP!

fredag blev massa shopping för mig del, med hanna
strand på staden, elin och robin kom lite senare. mys pys!
blev nya jeans och några tröjer, små tjaffs helt enkelt.
blev bite line till middag, eller middag och middag!
21.00 blev våran middag! en middag med hanna och älsklingen.

lördag blev BARA massa stress, shopping, klippning, färgning av håret
och herregud.. jag blev bara arg typ.
kvällen blev middag på jops med jossan, andreas och älsklingen.
sen blev de partyyyy! som slutade med kaos..
KUL LIV! Nää..

söndag blev en slappdag med älsklingen,
låg inne heeela dagen, jag mådde skit. robin med.

nu sitter jag på skolan och pluggar med vårat företag!
rio, som vi heter! :)

men ni få ha en bra dag, återkommer senare! ;) HAH

puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0