två smällar och vaken i tre dygn

Skrivet: 2010-08-19 Kl. 20:21:48
hejsan.
idag har jag sovit alldeles för mycket,ville bara säga de.
vaknade runt 10. KUNG tänkte jag..
gick och la mig på soffan och kollade på tv.. och SOMNADE TYDLIGEN.
vaknade runt 2 halv 2. WEEEY! nää. blev skit arg och åkte till mammas jobb.
busade med henne och brudarna där :)

sitter hemma nu och har precis dammsugat och plocka bort
alla mina kläder, kändes som ett bra ryck för mig.
har plattat håret också, SNYGG TJEJ tänkte jag då. men ICKE!
ser ut som att jag inte har sovit på tre dygn, alltså.. mina ögon..
alldeles blå under ögona..
SER UT SOM ATT JAG HAR FÅTT TVÅ SMÄLLAR OCH VARIT VAKEN
I TRE DYGN.. bara för att jag sov lite för mycket idag. HELL YEAH!

men nu sitter jag och väntar på att bodil lodil BODDAN wedberg ska
skicka ett sms "hej snyggaste kajsa, jag är utanför nu, gå ut"
något i den stilen, för jag ska åka med henne till stöde. ska sova hos
robin inatt. men frågan är hur jag ska komma hem imrn?
det är ingen som vet de.. inte jag heller..
vill ha skjus ifrån stöde till bergsåker.. NÅGON SNEEELLHEZT?
ring mig om du vill vara snäll o hämta mää.

va äre för dag idag då? torsdag säger mobilen, kör på dedå.
imrn så äre fredag alltså.. tänkte åka till mormor och umgås iallafall.
kanske de blir selånger för min del? ja de tror jag.
ska till sättna på lördag iallafall, kolla på dragracingen.. YEJ.
roligt.. men jag har ju inge kompisar..
elin o stina = stholm.. BAJS PÅER
robin = skogen
bodil = ?
JAA! JAG SKA HÖRA MED BODDAN VA HON SKA GÖRA:D
eller så är jag bara ensam.. kan ju vara mys de med :)

men nu ska jag sluta snacka skit.
puss
/kn

kanske snyggaste fjortisen under gf !



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

jag finns också! :(

Tidpunk: 2010-08-19 @ 21:32:27
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0