jobb

Skrivet: 2010-12-11 Kl. 13:55:23
Tjena tjena!
blev inge bloggade igår.
jag jobbade ifrån 09.45-15 sen åkte jag hem och sedan
fick jag hoppa in igen på jobbet klockan 18-20.
Så jag hann bara komma hem och fira några timmar med älskligen
för vi har varit tillsammans i ett halv år igår, sen somnade jag stenhårt.

Nu sitter jag och kollar på blocket, bilar, hundar och katter.
nu jävlar. haha! jag vill ha alla katter, 20 hundar och alla fula bilar!<3
men nää, man är ju pank.

Men nu ska jag göra mig klar för änu mer jobb.
jobb ifrån 15-20 sen ska jag springa till bilen, åka fort till mammas jobb
och byta bil, sen ska jag gasa som fan till stöde för att vara med pruppen!<3
älsklingsrobbaan! <3<3

ha en bra dag!
puss!
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0