3 dagar kvar.

Skrivet: 2010-02-28 Kl. 13:32:20
men god dag alla! :)

Sitter här i soffan alldeles själv och lyssna på min speciella musik, som alla säger.
men jag ääälskar min musik, den betyder nått och det är vackra texter! me love.
tänkte skriva ett liten blogg inlägg innan jag börjar pluggar teori.. och facebook en sväng!;)
men mitt mål idag är att jag ska klara fas C! och kanske klara fordons grejs? komemr inte
ihåg va det hette.. men det är mitt mål! och jag hoppas att jag orkar och kämpar igenom
detta nu!

men igår så sminkade jag tina innan hon drog på en tjejfest med hennes gammla klasskompisar.
jag tyckte det blev jätte fint, eller hela tina va skit snygg igår, med leopard kjolen ..DAMN! HETING!
sen så kom stina och elin och hämtade mig och tina, skjutsade tina till emelie och sen då drog
vi till city gross för att köpa hårfärg till mig.. MIN ANDRA HÅRFÄRG UNDER DAGEN!
jag slängde ut ungefär 300 kr på hårfärg igår..
kul liv..NÄÄ!

jag köpte först en hårfärg som innehåller färg och slingor..
guldblond typ med lite ljusare slingor.. men det visade sig att min utväxt blev mossgrön och
mitt långa hår blev typ brunt? så då sket jag i att göra slingor och köpte senare två rödahårfärger.
så nu är jag röd igen.. två stycken för MITT HÅR?! det räckte på pricken.. stina fick DRA ner färg
så mitt långa hår skulle få färg.. haha! tjockt hår? JA lite då! ;)

sen drog vi till elin och bara myste. kollade på film och snackade typ, lina stina elin och jag!
fyfan! mysmys säger jag bara!
men nu har jag inte tid att sitta här och skriva massa skit..

JAG HAR MÅL ATT UPPFYLLA! :)
hejdå alla snyggingar! ;)


det blonda håret få komma senare. typ nästa månad :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0