bokmal?

Skrivet: 2010-02-10 Kl. 22:41:32
bokmal? ..jo visst!

läste precis ut en bok som jag hade glömt bort .. hade läst halva
och sen bara låte den ligga och glömde  bort boken totalt!
hittade den nu och skulle bara läsa lite granna.. mm eller hur..
vips så va boken slut. 80 sidor bara sådär?
jag älskar den!

nästa gång jag få pengar så ska jag köpa minst 4 nya böcker!
längtar redan nu!

jag läste "känna pulsen slå" del två utav "vingklippt ängel".
jag älskar böckerna, och burny pålsson är så jävla stark människa!
avgudar nästan henne trotts hennes alla sjukdommar!
grymt bra bok! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elina

Annars kan du ju låna böcker ;D gratis!;)

Tidpunk: 2010-02-11 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0