glad tjej

Skrivet: 2010-02-27 Kl. 13:27:22
tjennnnnnnnnnna!
idag vaknade jag tidigt för att vara mig.. typ halv 12 eller halv 11.. kommer inte
riktigt ihåg.. men jag hade en HUND I FEJJAN när jag vaknade?
vafan gör en hund i mitt ansikte?
ååh,elivisen tar fan knäcken han! :||

de första jag gjorde när jag vaknade va att göra lite fika och börja plugga teori,
fan vaduktig jag är :)
nu äre inte så jävla tråkigt längre när jag märker jag att jag klarar mer och mer faser
och att jag verkligen lär mig :D

men nu ska jag ut och köra bil med mamma, vi ska köpa ost och hårfärg.
sen ska jag till tina och sminka henne, för hon ska ut ikväll :)
hare bra alla :D
puss




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0