jobbigt tid framöver? den börjar redan nu

Skrivet: 2010-02-15 Kl. 17:17:46
känner att det kommer att komma en tung period framöver här.
är jag deppig, ledsen eller arg.. så ta inte åt er om jag skulle vara
elak mot er.. för det är inte er jag vill göra illa..det kommer nog bara
att bli så... damn!

idag har jag kör massa bil med mamma, lite över allt .. även på alnö,
runt norra sådär! gud va vackra hus de finns därute!
sen har jag pluggat massa teori, känns som att jag inte få in något i skallen?
blir så jävla arg!

på onsdag så äre halkbanan för mig.. GAH!! jag är redan rädd:|
sen på torsdag äre provi företagsekonomi b.. livet suger, jag vet!
åh sen så äre fredagen och lördagen som kommer!!
blev bjuden på fest i viskan också, och det kommer bli KUNG SOM SIST!
fast jag ska iallafall vara vaken till 01.00 denhära gången! tro mig ;)

tårar i halsen
ångesten är här..

den dryga kajsa är på g.. iallafall på bilden! ;) damn vilken snygging

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» MarrA

asfin :D när har du tid o ses då vavava :D verkar ju ganska fullspeckat det där hurrudu! (L)!

Tidpunk: 2010-02-16 @ 03:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0