you make me happyyyyyyyy

Skrivet: 2010-02-09 Kl. 00:47:45
hm skumt alltså..
syrräään rikke ha köpt en present till mig nu, hon skrev att jag kommer antingen
älska den eller så kommer jag bara tänka.. hmm vafan är de här?!
ahaha, undra va de kan vara för skumt då?
kanske en gammmmmmmalbil?
HAHH! nee.. haha, en bil ifrån barca till sverige...weey!
men de är säker nå coolt!:D

idag har jag varit på skopunkten,sen hade jag jävligt tur och fick sluta tidigare..
sen hade jag grymt tur igen.. STINA och alla brudar kom i en bil.. där jag stog..
så.. jag fick skjuts till stan..WEYY! vi fikade, vi käkade sallad..sen åkte vi hem.

jag lekte lite med tea,städade lite sen kom erik!:D:D:D
vi kollade på väärldensbästa film, TWILIGHT!<3<3 massa käärlek till filmen.

men nu ska jag försöka sova bort några timmar..


vill ta bort den blyga delen av mitt liv,
jag hatar att vara blyg
för jag är inte en blyg människa..
men tydligen så kanske jag är de?
eller så är jag blyg bara för att de är du.
du gör mig blyg.



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» R

Jag skulle vilja visa dig vad vi köpt... men du får nog vänta!

De är itne så mycket som jag vill köpa nu när du fyller 18,.. men de får väl räcka?!

Kanske får skicka med en flaska av nått med Tina när hon åker... beroende på vad hennes väska väger...Puss love yo

Tidpunk: 2010-02-09 @ 10:37:39
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0