älskade justin!<3

Skrivet: 2010-01-18 Kl. 23:51:59
hejhopp!
efter att ha kollat på the hills i två hela dagar så kan man
inte vara något annat än kär i idioten jusin!
jag är kär.. han är så vacker och säger vackra charmiga ord/meningar
men egentligen så är allt bara en bluff.
och det är sånna jag konstigt nog alltid faller för.
han är bara för snyyyyygg!

men idag så fick jag köra till skopunkten (praktiken) och det gick
kanon, jag är bara för bra på att köra nu alltså ;)
sen kom pappa och hämtade mig, så jag slapp ta bussen..gullpappa!<3
men då fick jag också köra hem, och då fick jag ta volvon, och den har
jag ju inte kört på as länge, men det gick också as bra! jag älskar bilen!

sen när jag kom hem så slängde jag i mig lite käk och sen slängde jag mig
till sängen/datorn för att kolla på the hills..FNIIISS! jag är kär.
och här har jag legat hela dagen? förutom i en timme då jag kollade på
annorlunda familjer med mammsen!
tror jag inte vill ha barn längre? shit alltså..10 ungar?
blir man beroende av att skaffa ungar eller? pff.. helt sjukt..

och imrn ska jag köra till praktiken(Y)
sen kommer mamma o pappa och hämta mig, för vi ska käka middag
på birsta och sen ska jag spana in en ny telefon, ska inte köpa någon.
utan bara spaaana lite och bli kär i en ny telefon! <3<3


min älskade prins justin och audrina!


inte så snygg bild, men jag är kär :|


MUMS


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0