EHE

Skrivet: 2010-01-12 Kl. 17:53:11
hejsan hoppsan lillebror.
grymt trött kajsa här då.. har inte kunna sovit på två dagar nu.
inatt hade jag bara alldeles för mycket tankar i skallen bara..
låg och tänkte och funderade i flera timmar på vad som är bäst för mig!

idag så har jag varit på skopunkten, weeey!
vi hade inte så mycket att göra idag heller. men de va skoj ändå!
vi tränade lite.. huhu!
tobbe kom och sa hej också, ganska gulligt tyckte jag :)

och nu så sitter jag här och har precis målat naglarna ..
as fult blev de! haha! :D men jag är ful så de blir jämt tillslut! :D
väntar även på jossan och tobbe som kommer snart.
eller dom skulle komma efter 18.00, för då slutar jossaaan! :)

men jag vet inte vad jag ska skriva? har inte så mycket att säga..
kommer väl någon emo text ikväll .. haha!
jag mår inte alls för bra nu eller.. :/
pusshej


älskar bilden :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0