fundersam och lite träningsverk

Skrivet: 2010-01-24 Kl. 15:33:38
hej alla söta människor! EHEh.
mamma kom och och väckte mig runt två? och frågade om de va någon
idé att jag skulle kliva upp idag överhuvetaget.. men klev upp gjorde jag,
och gjorde en toppen go macka till frulle.

och nu sitter jag här och fryser och funderar lite över livet typ.
och jag kommer inte fram till nått vetttiggggt.

kvällen hos jenny igår va toppen kul, trevligt folk och alla va jätte pepp
och skit fulla.. konstigt nog? alla bara låg på backen eller så stog dom på
borden och dansade?
jag förstår ingenting..

men efter jennys fest så drog jag hem till erik och kollade på sommaren med
göran..nog den sämsta filmen som ha gjorts typ?
och efter filmen så gick jag hem..mitt inatten? haha :D

'allt jag vill veta är hur du tänker..


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0