grattis till körkortet<3

Skrivet: 2010-01-25 Kl. 22:26:46
hallåååå! :D
idag var jag på vårshowen som sög rakt ut.. synd de! jag hade
höga förhoppningar på den faktiskt.. men den SÖG!
efter de så drog jag, malle, ida, hultan och???? vare någon till?
ne men de tror jag inte.. men vi drog till waynes och fikade lite!
gud så mysigt de va :) sen kom stina och fikade med oss.
LILLGUMMAN KLARADE KÖRKORET IDAG!!!!! <3<3
GRATTTTTTTTTTTTTTTTTIS!
så hon och jag ha åkt lite bil, jag va den första som åkte med henne
NANANANAAA :*

vi va på birsta en sväng med lina o linnea sen drog vi och hämtade ellenbanan
sen drog jag o elin på pizzan och käkade, GUD SÅ GOTT DE VA! mums.
sen drog jag till stina och chillade med henne!:D sen kom ellenbanan
och hämtade mig, för vi skulle till nordic och kolla på ligan! nicenice:D

och nu sitter jag här och mular chips som aldrig för.. sällan va?
längtar tills imrn gör jag också, min älskade kusin vickan ska sova här hos mig.
myyys! vi ska mysa som bara den ska jag tala om för er.. EHEH!:D

*krya på dig och hoppas du bli frisk snart, JAG VILL JU VARA MED DIG! ;)


grattis gumman!


stina <3




stiiiina<3



nu får de räcka med fula bilder gumman!
men du är underbar och grattis igen för körkortet!
jag älskar dig bäääästa vän!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Brageella

Great site. Good info

Tidpunk: 2012-06-20 @ 10:38:48
Bloggadress/URL: http://brageella.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0