halvyr och halv smart och halv lycklig

Skrivet: 2010-01-08 Kl. 13:00:25
tjennnnnnnna!
sitter på skolan nu, sista lektionen! WEEEYY!!
fast jag är klar så jag kan få gå om jag vill..
men jag kan vara social med alla andra och nörda lite facebook!
EHEH! ;)

nu efter skolan så ska jag dra till elin, vi skulle tydligen kanske
vara med en kille som elin känner..
hahah!

ikväll så kanske de blir en tjejkväll, vilket jag hoppas på!
är så jävla pepp för det alltså.
känns som att vi har mycket att prata om.
själv så behöver jag nog lite stöd. det finns många tankar
som snurrar nu i min halv smarta hjärna.

men igår sov jag i en och en halv timme sen va jag vaken
i 20 minuter och sen gick jag och la mig och sov igen..
så igår/inatt blev det många timmars sömn för kajjebanan!
grymt skönt, fast jag är lite halv slut ikroppen..
och har träningsverk i kroppen, vilket är lite pinsamt!
för jag va bara med på gympan igår på skolan..
och de va vollyboll?!(?)
det kanske är ett bevis på att jag måste börja träna snart..

men nu ska jag kolla facebook igen ;) jag älskar facebook,
min bästavän.. fast ibland får man se saker man inte vill se.
typ som alldeles nyss :(

det fattas bara en bit kvar tills jag blir hel.

älskade du

vackra människa


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0