hockey och körning

Skrivet: 2010-01-14 Kl. 15:13:10
hejsan hoppsaaaan!
idag har jag varit på birsta med mamma och tina, weey!:D
jag fick en plåååånka och två armband! jag älskar dom:D
och igår fick jag en väska utav sofia i klassen, en pälsväska!<3
jag älskar den också!

nu så ska jag göra mig klar, jag ska till eon sen och kolla på
hockey med jossan och tobbe! :) sött va..
hoppas på att timrå kommer förlora!  men bara för att jag är där
så kommer dom säkert vinna :|
men heeeejja rögle!:D

idag så fick jag köra hem ifrån birsta:D skojskoj, jag är så duktig(A)
haha! och nu när jag kom hem så slängde jag in mig i duschen och sen
så pluggade jag på faserna .. DAMN så tråkig de är, men jag är
duktig:D haha!

men nu ska jag fixa håret :) hejhopp!!


skönheten får jag ju köra när jag ha fått körkort, sa pappa när han va
lite på snusen ;) haha! hoppas han talar sanning då ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0