inte en bra början på en toppen dag!

Skrivet: 2010-01-26 Kl. 08:56:30
godmorgon!
en jätte less kajsa som skriver nu!
inatt när jag skulle gå och lägga mig så kunde jag inte sova, KUL!..NEJ!
sen när jag väl hade somnat så drömde jag bara massa konstiga grejer.
och jag vaknade klockan 07.00 för att mina grannar hade typ tredje världskriget
och skrek som faan, så hela familjen vakna..+jag va kissiiiiiis och sen när ja väl
sätter mig på toa så visade de sig ganska fort att jag har urinbajsfittinflammation!
alltså urin värk inflammation.. gud vad jag älskar livet ibland alltså!

så nu ska jag till vårdcentralen runt 11 och få pencelin förMODLIGEN!
annars kommer jag avlida, + att jag ha gryyyymt ont i magen nu..
klarar fan inte av de här! :(

men idag har jag tiden till att plugga på körkorts teorin, nicenice!
och nu ska jag ta och ringa till skopunkten och säga att jag inte kommer..
men dom svarar ju inte, ha ringt hela morgonenen!

hoppas ni få en bättre morgon än mig!
puss



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0