jaru. störd dag!

Skrivet: 2010-01-29 Kl. 19:59:31
gooooddag alla..
min dag har varit lite knepig idag..
sovöver dag på skolan, damn.. men kom ganska tidigt ändå.
sen fick jag gå ifrån skolan för jag hade värsta kramperna i magen och
kunde knapp stå upp eller gå eller titta.. shit alltså, vilken smäärta!

så då ringde mamma till vårdcentralen, så där har jag varit idag.. med elin
gumman som hängde med som sällskap, jag vågar ju inte gå dit själv(A)
men dom tog ett stick i fingret, PAIN! lite blod alltså.. sänka kanske de heter?
och kollade lite grejer, men de visade inte så mycket? typ att jag va frisk
och fick nya piller typ..

men nu helt plötsligt så mår jag nästan bra i magen och ryggen?:o
vafan vill den lixxxxåååm?

men iallafall, jag och stina ha gått på stan och köpt present till ellenbanan!
klockrent(Y) sen drog vi till barista och myste..fikade lite ;)
sen kom stinas pojkvän till sundsvall och överraskade henne typ.. NAW SÅ SÖTT.
ibland önskar jag att jag också hade en pojkvän som bara kommer upp och
säger hej typ.. haha huxflux sådär bara ;D

men nu sitter jag här själv och väntar på att alex ska komma, vi ska bara
chilla ikväll. mysa lixom!
EFTER SOM JAG BLEV DISSAD IDAG FÖR EN FEST? ! ;)
haha..

men ses imrn eller ikväll då? ;) puss


nÄÄÄÄÄ men jag är bara söt när jag är dryg!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0