kängu

Skrivet: 2010-01-09 Kl. 21:07:03
hejsan hoppsan!
ändrade planer idag.. skulle vara chilla och se på film med erik men
så blev det inte tillslut, så nu ska jag vara med älskade kängu(jossan)
och tobbe :D få se om de blir några fler som hänger på! :)

idag har jag varit med ellenbanan, men drog ganska fort för
hon skulle köpa present till hennes klasskompis som hade fyllt år.
så jag fick skjus hem av henne då:D

men jag släääääängde mig i soffan när jag kom hem, kollade på hockey
med pappa, eller kollade och kollade? jag somnade som vanligt..
sov tydligen ganska länge .. (?)

men efter de så ringde vi till pizzan och beställde en varsin godning
gick ner och hämtade pizzan och slääängde i oss den!
sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? kajjebanan med minnet som en fisk!

men nu har jag fixat håret och sminkat mig klart iallafall, nu ska jag bara
kunna välja ut nått att ha på mig! att de alltid ska vara lika jobbigt varenda dag?
jag förstår inte ..
men för omväxlingenskull så tror jag ska dra på mig ett par jeans? woohoo,
inte likt mig! men jag kör på de (Y)

nu ska jag ta och göra nått vettigt? som vadå? aah jag inte.. klä på mig kanske?
haha! hejdå alla lyckliga barn!


But my dreams they aren't as empty

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0