kanon trött tjej men söt?! HAH

Skrivet: 2010-01-12 Kl. 21:56:52
gryyymt trött tjej! ska nog lägga mig nu snart.
måste ju vara pigg tills imrn när jag har min första körlektion! :|
grymt nervös .. EHehE.

jag jossan och tobbe har inte gjort ett skit idag typ.
vi har suttit på mitt golv och i min säng....
sista timmarna så peppade vi för fest!
hell yeah!

imrn blir jag tvingad att gå på hockeymatch tydligen?
och på torsdag blir jag tvingad att gå på hockeymatch?
fredag blir är jag ledig ifrån hockeymatcher ;)
lördag äre fest! jag tvingar mig själv.. haha nee jag tvingar inte :o
söndag blir jag också tvingad att gå på hockeymatch! :|

men åh, vad skriver jag?
jag förstår inte ens själv vad jag har skrivit..
för trött för att finnas nuja!


'ge mig ditt hjärta.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0