skolbilder? haha

Skrivet: 2010-01-24 Kl. 20:16:06
guuuuuuuud va skönt att de va sagt nudå!
nu är det bara att vänta och se !

sitter med mamma nu, käkar chirre dirre och dricker coca cola!
fyfan va gott, och va längesen de va jag käkade de.. MUMS!
jag bara älskar fett!<3<3

imrn så blir det vårshow för min del, och några till brudar ifrån klassen!
vi tog ledigt ifrån våra apu;platser! mysmys!
kanske de blir en fika efter vårshowen? vem vet! inte jag.. ;)
men de skulle vara mysigt :)

men nu väntar jag på en annan del av köpning..
han är så söt tobbe .. :$
men nu ska jag kolla facebook :d
puss


söta klasskompisar.. jävla njurunda BOR!!! hultan o malle


bulljossan! ;)


busiga cjuuumil


camilla jossan o bus ida:D


jag o nattis:D


sofia o jag


en vanligt lektion
jag gömmer mig, malle sover och grabbarna ... ja.. vafan gör dom?

HAHA JAG ÄLSKAR MIN KLASS, ALLA ÄR BARA FÖR FULAA OCH GULLIIGAAHH

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0