skoter och mys

Skrivet: 2010-01-02 Kl. 11:26:00
tjennnna!
jag passar på att slänga in ett inlägg innan elin vaknar;)
som sagt så sover ellenbanan som en..jaru jag vet inte vad!
och jag va uppe med tuppen idag,klev upp halv 10 kanske? ;)

idag ska jag och elin ta SKOTRAN upp till fjället och ta en fika,
gud så mysigt!
elin A och frida kanske också ska med, det skulle ha varit mysigt iaf!

igår tog vi det chill, drog till frida och myste i Elin A;s husvagn och
grabbarna kom senare också, men dom skulle dricka tillslut så dom
drog där ifrån tillslut!
så klockan blev 2.00 kanske? så då drog jag och ellenbanan på en
film och myste till lite ! ;)

och om ni ville veta så har jag tagit ut med smily piercing för jag
den började växa ut.. fick ett skit stort hål :(:( SAD FACE!
men nu är den ute, kanske jag ska ta om den när jag blir 18? ah tror de.
saknar den redan! :'(<3


jag och syster rikke på julafton! :)
ps, de är inte nå skit på klänningen, de är ett halsband ;)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

O lyllo er som fick åka skoter!

Men de va bra kallt kan jag tänka mig!



Nääääj men ha du tatt ut den?Jäkla skit!

Är svårt att ha piercing där.. finns liksom inge bråsk!



Love you lillis!

Tidpunk: 2010-01-02 @ 22:40:04
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0