SLADDAAA

Skrivet: 2010-01-31 Kl. 16:28:05
gud så trött jag är idag.
har nyss sovit i tre timmar..damn så skönt!

men igår så firade vi elin och käkade gott och några drack lite ..
men inte jag och stina, jag ville bara inte och stina körde!
weey!
vi körde in brudarna till krogen sen så drog jag och stina på subway
och sen så drog vi till gärde och sladdade! HAHAHAHAHAHAH!!
har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv,STINA ANDERSSON KAN HON! ;)
efter de så drog vi till timrå och träffade jossan och tobbe, nice de(Y)

jag sov hos stina inatt också,fyfan vad jag älskar hennes säng alltså,
så jävla skön!!!!
och jag hade snackat i sömnen hela natten, sällan va? ;)

det ända jag vill är att veta,
jag vill veta allt fullt ut.
jag blir så otroligt osäker på hur du
tycker och känner, när jag inte vet fullt ut.
det ända jag vet är hur jag känner och vill.




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0