surrig/trött/dryg kajsa

Skrivet: 2010-01-20 Kl. 23:39:52
oj hej hopp!
kommer ett snabbt inlägg här nu innan jag ska sova!
gick till skolan idag, kanon kul..NOT?!
jag får bara skäll för att jag snackar så mycket.. konstigt då?
har ju inte träffat tjejerna på fyra dagar! finns ju massor och snacka om..

drog till um sen för att vara ett stöd för brudarna i mina då!
hade så jävla roligt.. kanon (Y)
drog på stan sen, väntade på elin och jenny.
drog hem till jenny tillslut, käkade korv med bröd (Y)
sen klippte jenny mig!
jag är as snygg nu :| skit fräsch hår(Y) i love it.
sen drog jag elin o stina till biteline, käkade tacos! FETT GOTT!
+ att vi kollade på fotboll<3<3

och nu sitter jag här, trött som ett as.. imrn måste jag städa säger mamma.. DAMN!
men imrn blire plugget (havla dagen) sen ha jag körlektion typ 12.10!
sen ska jag lalla på stan i någon timme, för sen så ska jag på riskettan!!
kanon.. njaah.. mmm.. kanske?

men nu ska jag sluta vara dryg och joooobbig.. vet inte ens vad jag skriver nu..
är kanon trött!! jupp de är jag..

men nu ska jag drömma sött,
JA JUSTE?!?!? ELIN & STINA SKA BESTÄLLA TATUERINGS TID IMRN TILL ALLA OSS
TRE.. HELL YEAH! bara jag och elin som ska göra likadan! <3 iihih, undra vilken tid vi
får? och när?!:D FNISS!!
EHEHEH!!

jajuste, skulle sova ja!
pussssss..


stina o jag är så söta


skit söta.


ehe, inte för söta.. fyfan


pusshej igen

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

tatuera inte armarna bara för de ångrar du!

Tänkte att vi sa göra en alla 3 vi oxå!

Men vi får göra de när alla har pengar och vi gör de tillsammans!



Älskar dig tokloppa!

Tidpunk: 2010-01-21 @ 09:56:41
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0