JAG ÄR KÄRLEKSFULL IDAG!<3

Skrivet: 2010-07-30 Kl. 21:48:13
tjennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna.
hur mås de idag då folket?
själv så mår man toppeeeeeen, tror jag!
närå, trött som fan.. ont i hela kroppen vill typ dö.

idag har jag jobbat, boring..men wtf?
sen så drog jag och tina DIRRRRREKT till himlabadet
med tea.. självklart så träffade vi tinas kompis frida m.m.
men inte va himlabadet så jävla roligt eller?
jag blev skit besviken! LOL!

imrn så kommer bodil och hämtar upp mig
så ska vi hem till henne och vara coola.
sen ska vi förmodligen på partyyyyy.
ihiih.
kommer hem på SÖNDAG!

men ikväll så har jag varit med min älskade HANNA STRAND!
vi har druckit tee och haft picknick på gräsmattan!
SNACKA OM MYS! snacka om att snacka mycket skit LIXOM!
för jag och hanna är ju så jävla bäääst. WOHO!

ROBIN WESTMAN, DU KANSKE ÄR DEN BÄSTA!<3
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss .v.

puss
/kn

jag & bodil! <3 PUWSSSS


prins!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Jesperfatima

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Tidpunk: 2011-06-29 @ 10:46:17
Bloggadress/URL: http://jesperfatima.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0