en öl på min nervösa/ångest kropp så!

Skrivet: 2010-06-08 Kl. 19:13:07
tjennnnnnnaaa alla.
idag har jag varit i rättsalen ifrån 9.00-14.30.
fyyyyyyyyyfarao säger jag bara.
jag ska aldrig mer vittna i hela mitt liv.
inte ens om jag ser någon döda någonannan!
NIXPIX SÄGER JAG!

men mitt i allt så har jag och jossan tagit en snabb fika på stan också.
vi sa väl inte så mycket, både mådde så jävla illa och va så nervös ..
men skönt att få vara med den underbara tjejen för en gångs skull<3
längesen nu stinta min ! < 3

kom hem, kollade på tv, somnade, vaknade, åt, tv, städade lite.
och här sitter jag nu och väntar på att tiden ska springa ifrån mig
så jag få dra ner på stan och dricka någon öl med brudarna.
och brudarna är självklart elin jonsson och stina andersson!
vilka annars lixom? :) <3 GULLPLUPPARNA MINA!

aja, har väl inte så mycket att säga egentligen.
ledig imrn också men ska på skolan en sväng för att lämna några papper
och slänga allt skit i LÅDAN min.. ja LÅDA? ja jag går i andra ring och inte i tvåan
på barnskola .. :o hahahaha! men de är ROLIGT MED LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDA!<3




sommar partyyy -09 med b-rudarna!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0