inte så ensam längre.

Skrivet: 2010-06-11 Kl. 12:41:17
HIHI TJENNNNNNAAAHAHAHAH!

sitter hos elin andersson i rönningen, myser på som aldrig förr.
jag med datorn och hon vid tv:D
men lika bra de!

vi laddar för utgång ikväll med massa folk också! :) WEY!
vi drog aldrig ut på krogen igår, för elin hade ont i skallen
och jag var allmänt trött o less bara.
men ikväll så smäller det (Y)

både hon och jag blåste grönt igår ikväll!
KLOCKRENT! elin som tog studenten :D

men nu sitter jag bara här och snacka skit märker jag.
puss
/kn

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

Men va fan, drack hon inte? hur kunde hon blåsa grönt?



Herre gud, studenten tar man en gång i livet... de ska ju FIRAS stort!

love u gullunge

Tidpunk: 2010-06-11 @ 14:28:00
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Rikke

Finns ett kort på ett silver armband som du ska få... om du vill?



kolla min blogg hjärtat,... den gula t-tröjan är till pappa... om han gillar den!

Tidpunk: 2010-06-12 @ 11:18:46
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0