bara några timmar kvar tills en dag kvar!!!!

Skrivet: 2010-03-01 Kl. 20:34:32
goden dagen alla !

idag så hade jag körlektion innan friluftsdagen, så jossan hängde med mig på den!
MOTORVÄG!!! hjälp, jag dog ett tag! det första jag fick göra va att köra om en lastbil!
tro mig, då dog jag en kort stund!

men motorväg är inte min grej, jag gillar inte att köra fort.. LILLA TANTEN? jajjemen,
det är jag de! ;) kanske har varit på för många cruisingar? HAHH!! vem vet ;)

men efter de så kom nattis och hämta upp mig och jossan på stan för att dra mot
sidsjö för att inta pimplingen.. inte för att de blev nå pimpling, vi satt i värmestugan
och fikade och spelade kort(Y) skit mysigt..

men sen hände det lite grejer som jag hamnade i chock av som jag inte tänker berätta om
här.. men nu så mår jag bra!
efter lite gråt och lite sömn!

imrn så tog jag ledigt på APUN för att plugga till teorin! KÄMPA MIG!
puss alla.


2 dagar kvar, snart EN DAG!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Sandra

Hej fin blogg:)

Skulle du vilja rösta på mig i en veckans blogg tävling? Jag är bidrag nr 4 ;) http://emeliiejohansson.blogg.se/

Tidpunk: 2010-03-01 @ 21:44:15
Bloggadress/URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0