efter en dag som 18åring, innerbär LYCKA OCH GRÅT!

Skrivet: 2010-03-03 Kl. 22:54:11
tjollahopp säger 18åriga jag!
tamääääfan så blir jag aldrig less på att påminna mig själv att jag är 18!
haha, tar knäcken ja.. mm, sällaaan! ;)

idag vaknade jag när mammsen kom sjungade med packet i handen!
mys mamma min!
fick det jag hade önskat mig!!! ;)
10PACK SVARTA STRUMPER!!!!!! äntligen..
och ett par snygga skor! me love!
+ körkortet då :D ahahah

åkte till vägvärket och gjorde teori provet, och jag klarade det konstigt nog!
jag trodde jag skulle faila totalt, men det gjorde jag inte!
så jag ringde tina och tog grät i telefonen av all lycka och sen ringde jag till
mamma och grät vidare! :D

kom till skolan och hade möte i aulan med alla ettor och tvåor, och helt plötsligt
så säger rektorn att han hade sett någon tjej i tidningen som fyller år..DAMN!
och det var ju JAAAAAAAAG! men så alla började sjunga ..:|
gissa vem som blev röd i ansiktet då?
gissa vem som började gråta då?

HAHAH!

åkte hem efter skolan, hämtade ut mitt packet ifrån rikke och isa och köpte
pizza till middag! MUMS!
sen kom alla släktningar och firade mig!! Stina och Elin kom också, MINA GOS!

har fått jätte mycket fint idag! tack alla :D
+ att jag fick en present av jossan på skolan, så jag började ju GRINA DÅ OCKSÅ!
eller jag fick inte en present, utan 4! min älskade jozzäään! <3

men nu ska jag försöka sova, trots all lycka! körlektion imrn för min del!
hejsanhoppsan!
/18åringa mig! ;)

tror jag har gråtit hela dagen?


mitt knä som 17åring efter ett födelsedags firande!
undra hur mitt knä kommer se ut efter en kväll som 18åring? :| ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0