krogeeen

Skrivet: 2010-03-17 Kl. 19:36:55
halloj! :D

igår så brummmmmade jag runt med jossan på kvällen :D wey!
gud så duktig jag är(A) :D

men idag så vaknade jag upp med jozzzäään och vi gjorde oss klara för skolan,
drog till skolan och sen va vi dryg!...men söt!
vi fick sluta tidigare också för vi hadei ngen bild! WEEEEEEEEy!:d
underbart, så skare vara(Y)

ikväll så blire krogen med mina älskade klasskompisar, iallafall dom som är 18 ;)
eller några:D
typ, jossan,hanna,camilla och nattis o super jag då :D vi ska fira camilla lite smått då
eftersom hon fyller ju 18 år idaaag:D
GRÄÄTTIIZZZ!

men som sagt, så nu sitter jag här på mitt golv och väntar på hanna jossan och nattis:D
men ahh,, hejpaaaa:D


schnöööögg bild!:D hittade ingen annan cjuumiil!:D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0