lyckan kommer fast inte ångesten låter den komma in

Skrivet: 2010-03-20 Kl. 14:38:24
ååååh seriöst?
VILKET JÄVLA VÄDER!
10+ ute nu, det droppar ifrån taket, snön smälter.
allt mer folk går ute och går, håller varandra i händerna och känner
att våren är här och kärleken betyder allt mer.
ta en extra sväng med hunden för att vädret är underbart.
humöret blir bättre än va det va igår.
och här sitter jag och lyssnar på underbar musik snygg brillerna är på
+ att jag sitter UTE med LINNE? bara linne... jag älskar dethär.

våran är min årstid.
när lycka kommer fast den inte är välkommen.
kärleken kommer när man minst anar det.
vi dumpar vinter jackan för en snyggare tunnare jacka.
I LOOOVE THIS!

jag ska nog hämta en till kopp kaffe nu!
en ny snus på samma gång!
med ett stort leende på läpparna! ;)

ha en toppen dag alla! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0