manboy!

Skrivet: 2010-03-09 Kl. 19:18:30
daaaaaaamn,hallååååj tjenixeeeeen och tjenamors!
läget lurre då? :D

själv så håller jag på att somna efter en varm dusch!
kollar på hockey nu med mammiiizzz, käkar lite chirre och dirre.. avis? :D
ahh förstog väl de:D

idag har jag kört massa bil med mamma, varit och handlat mat och härjat på.

igår så var jag med g-rabbarna mina, jeppeboy och anteboy! :D
vi såg på män som hatar kajsa...menar kvinnor, och flickan som lekte med elden
sen blev klockan så mycket så vi orkade inte se på den sista och åkte hem och sussa.
själv så körde ju anteboy hem mig !! så sneeel han er!<3

dagens impuls; bestämde mig att åka till vemdalen imrn och åka hem på torsdag med stina
samt hennes familj! :D jag och mamma åker upp med herr och fru skoog! :D

aja, men nu blire hockey!
krogen i vemdalen imrn kväll, SES?! :D weey!
pössseeennn


oh, min nya pojkvän. Tobias Viklund! DAMN!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» jossan

han tar knäcken;) han är heeeet:)

Tidpunk: 2010-03-09 @ 22:16:52
» ida

oj, inte dum... :)

Tidpunk: 2010-03-10 @ 20:56:35
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0