på hylläään

Skrivet: 2010-03-09 Kl. 22:49:48
maaaaaaaaaaaaaaanboooooooooy!
grabbar hit och grabbar dit, vafan är alla snyggingar kända för?
damn, justin boddy!
min alldeles egna pudding ifrån the hills <3 DAMN BOY!

själv så har jag slängt upp g-rabbarna på hyllan nu ett tag! dom tar knäcken
på mig. haha!

imrn så blire fjällerna, peppa som sataan! och tur att jag nämnde fjällerna,
JAG MÅSTE PACKA! ehehe.. mycket packning.. NJAH! ska ju somsagt
bara vara där ett dygn.

*underställ
*party kläääääder
*mjukis kläder
*pengar
*smink
*plattång
*underkläder + dusch stuff..
+ stinas alla grejer som hon glömde heemma. hon tar knäcken på mig!

tjejer, tjejer tjejer... säger bara de ja!

tjaoo så länge.. poppar p-arty musik nuja..redan! ;)
DAMN!


oh,gr

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0