plugga heeela dagen :D

Skrivet: 2010-03-02 Kl. 18:27:31
hej säger jag med ett smile på läpparna och ett pigg i magen!:D

idag har jag varit på körskolan hela dagen typ för att plugga teori.
mysiiigt vare, sen drog jag in på stan och käkade lunch med tina
och maria! :) mysiiiigt, sen drog jag och fikade med stina och elin!

sen drog jag mig tillbaka till körskolan och pluggade vidare med sofia!
hittade henne påvägen och drog med henne till körskolan(Y)
så då slapp jag sitta själv. de är nice de! :)

och nu sitter jag här och är nervös som ett as bara.. HAH!
jag tar knäcken ja..
ehhh, va vare jag skulle säga? kommer inte ihåg..
men aja, hejhopp!
:D:D:D


ville bara påminna er om att vi fyller år snart
jag imrn och jossan på lördag! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0