TACK FÖR EN TOPPEN KVÄLL!! :D

Skrivet: 2010-03-07 Kl. 18:43:10
ojoj, dålig upptatering av mig denna helg!
men jag har haft fullt upp hela helgen som ni kanske har märkt ;)

i fredags så förfestade erika,emma och elin hemma hos mig och sen så
drog vi till svenssons först sen så drog vi till stads! jag hade inte så himla kul,
men det dög helt klart! sen sov elin hos mig :D

vaknade upp i lördags med ont i skallen men drog till alnö och badade lite med
tea, mamma, ylva, vickän och jullan! så jävla mysigt och roligt! :D

drog hem sen och sov någon timme, sen vare bara att börja peppa igen för
fest. förfest på laserhallen med brudarna, blev dubbel bad, bastu och spel!
fyfan va kul det va :D sen så drog vi på allstars! vilket va toppeeeen!<3
tack för denna toppen helg alla!<3


såhär snygg gjorde tjejerna mig innan laser spelet!;)












glad 18åring? :D












kommer förmodligen flera bilder senare ikväll! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» m y y s a n o l s s o n

haha ni ser ut att haft grymt kul! :D hehe.

Tidpunk: 2010-03-10 @ 18:12:52
Bloggadress/URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0