dela mig i två? tack.

Skrivet: 2010-11-19 Kl. 17:07:14
God eftermiddag alla :)
idag har jag varit på min praktik på change och det har gått
jätte fort och det har varit jätte roligt :) jag trivs verkligen där.
efter den så fick jag skjuts hem utav mina päron och nu sitter
jag här i min säng och har besluts ångest som vanligt.
ska jag åka till torpis och dricka vin och mysa med brudarna
eller ska jag åka hem till robin och mysa med honom?
åh, jag har inte träffa någon utav dom på ett bra tag.

eller jo, robin kom igår 23.00 men vi somnade bara sen vaknade vi
och jag drog på praktiken och han hem, det är jätte jobbigt.
jag vill vara med ALLA. men det går inte.
önskade jag kunde dela mig i två.

puss
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0