en bra dag för en glad tjej

Skrivet: 2010-11-16 Kl. 23:13:46
Hallå!
Idag kan jag verkligen säga att det är en happyday för mig.
fick skjuts av mamma till skolan idag.
Gjorde klart ett papper inför prov nästa veckan, vilket kändes jävligt
skönt att det va klart.
Sen så blev det provet i historia, det kändes som att det gick skit eftersom
det va frågor jag inte hade pluggat till, men min lärare rättade mitt prov
på engång och det visade sig att jag fick VG! jävligt skönt att höra.

efter de så slutade vi, så drog jag, hanna och sofia till sofia för att
fika och busa lite med mollyhunden! <3 min kärlek.
sen skjutsade vi hanna till tandläkarn, satt där med henne för hon va rädd.
sen så åkte vi till stan för att dumpa henne.
efter de så följde jag med sofia hem efter många om och med, hon bjöd mig på
middag. min favvo mat. pärer och köttbullar + brunsås! MUMS! <3

va där ganska länge men sen så fick jag skjuts hem utav henne! <3 tack gulli.
och då fick jag reda på en underbar sak som jag inte kan skriva ut än,
men tro mig, jag är toppen glad. blev så glad så jag började gråta.

men iallafall, kollade lite på tv med mamma, snackade lite skit också.
sen så hoppade jag ner i ett varmt gosit bad med dubbel i !:)
och nu sitter jag här och funderar ut lite grejer om nationella provet som jag
ska ha imrn bitti. men det kommer nog gå bra, vi ska ju bara skriva typ en
kröninka :) jag gillar ju att skriva sånt där! :)

men nu ska jag göra annat :)
hoppas ni har haft en lika bra dag som mig :)
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0