farsdag

Skrivet: 2010-11-15 Kl. 00:17:11
EHEH!
bra bloggare.
men som sagt, det har varit helg och skola på fredagen.
så vad har jag gjort i helgen då?
på fredagen så var jag med bodil och åkte till micke på en liten
fest, men jag va nykter, och jag sov hos robin fast jag skulle
sova hos bodil, men det blev lite strul :)

sen åkte jag hem på lördagen och va med elin och stina på alnö.
vi tog det bara lugnt, kollade på film och snackade lite hos stina.
jävligt soft och jag behövde det.
sen fick jag skjuts hem av stina, så då passade jag på att läsa min
nya bok jag fick utav mamma, carolina gynnings bok 2.
jävligt bra än så länge ! :)

idag har jag varit hos mormor och morfar med mamma för att mamma
skulle fira morfar på farsdag sen så åkte vi hem till oss för att fira min pappa.
Rikke, Isa, Nikki, Tina och Tea kom också för att äta middag och fira pappa.
Det var visst fullt hus här hemma ett tag och jag blev helt slut.

nu ikväll så har jag och mamma kollat på wanted som gick på tv,
och jag förstår ingenting som vanligt. men nu ska jag ta och sova och hoppas
att morgon dagen kommer att komma snart så jag få träffa prinsen någongång.
jag saknar han så det gör ont. han kommer imrn kväll :/

men ha det bra alla.
puss
/kn



min prins

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0