morgondagen kommer bli kanon

Skrivet: 2010-11-29 Kl. 22:18:59
om jag ändå hade tid för att blogga varenda dag så hade jag
självklart gjort det.

men hallååå! :D
Idag har jag varit på skolan och pluggat som tusan.
Och fick reda på att jag ska provjobba imrn på change för extra jobb.
kommer nog gå bra hoppas jag och det kommer bli jätte kul.
men innan provjobbningen så blir det plugget och självklart har vi
prov också.....
Känns mindre kul eftersom min hjärna vill inte vara med idag tydligen.

men morgondagen kommer nog bli bra som sagt.
fullt upp om inte annat, gissa vem som kommer att sova bra?!;)

Ville bara säga att jag älskar robin överallt annat.
Ha en toppen kväll, för det ska jag ha.
ska bada lite nu med skumm och tända ljus. tyvärr så blir det plugg också.
menmen.
puss
/kn

mina favvisar.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

Provjobba?har du inte visat de redan på praktiken?lát dig inte utnyttjas...!

Tidpunk: 2010-11-30 @ 00:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0