snö på våran dag!

Skrivet: 2010-11-10 Kl. 12:37:40

Goddag!
sitter i datasalen som alltid, vi gör inte så mycket annat på skolan känns det som.
men idag har det varit skit äcklig lunch, pasta och skinksås och dom har inge
ketchup på hedbergska, så jag fick äta TORR mjölig pasta och mackor. toppen dag!

vi har idrott sista timmen, vilket jag längtar till. fast vi har ju innebandy, och det
är ju inte min talang direkt. men men, det är alltid roligt med idrott.

igår så hämtade jag robin i stöde och åkte hem igen med honom. vi kollade
på tv och film, toy story 3. och den var jävligt bra faktiskt :D WEY!
och sen så gick vi och la oss och somnade. men när vi vaknade upp så sprang
robin till fönstret och kollade om de va snö, och det va de minnsan. TOPPEN!
jag älskar snö, robin också för den delen. jävligt roligt :D:D

Så det kom snö på min och robins dag, så för mig är den hära dagen topppeeen.
älskar den hära dagen.
jag och robin har som sagt varit tillsammans i 5månader idag! :) <3

men nu har jag inget mer att skriva.
men ni få ha det en toppen dag i det fina snö vädret.
puss
/kn


minprins


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0