Städning

Skrivet: 2010-11-03 Kl. 13:55:14
God dag ! :)
idag så vaknade jag upp med urinvägsinflamation, sällan va?
så då åkte jag och robin hem till mig för att hämta pencelin och
passade på att äta lunch hemma. mamma bjöd på julmat. haha!
hon börjar minsan i tid :)

Nu har robin dragit på jobbet. så då tänkte jag att jag kanske ska
städa lite, elin andersson är så gullig så hon ska komma med en mopp
så jag kan moppa golven :D äntligen.
nu ska det minsan lukta gott här :)

efter städningen har jag ingenaning vad som händer, för robin slutar ju
22.00 ikväll, så jag får väl ta och hitta på någotannat roligt att göra.

och i helgen så blire fest :D weiiih, jag längtar! :D
men nu ska jag sluta skriva och läsa lite bloggar innan jag
börjar med stor städningen :)
ha det bra alla! :)
puss
/kn

älsklingen och jag på allstars förra veckan :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0