we are back

Skrivet: 2010-11-15 Kl. 17:09:12
Tjena tjena! :)
har varit på skolan idag, fick skjuts utav jossan också!
woohoo :D en annan har tur vettuuuhehuh.
Skolan har väl gått bra, har mest varit UF och sedan hade vi
svenska, och där gick vi igenom nationella provet som vi ska ha på
onsdag :)
+ att vi har knäppt kort också på media. företags bild :)
Den blev toppen bra...tror jag, den såg bra ut iallafall :)

jag som hade längtat på att robin skulle komma till mig idag, men han
kan inte :( buhu, han skulle få jobba över idag på jobbet.
jätte tråkigt för min del. jag vill inte vara ensam nå mer.
saknar han så jävla mycket.

men ikväll så ska jag plugga till provet som jag ska ha imrn.
första världskriget... inte min bästa sida direkt, men jag ska kämpa
för att få ett G iallafall :) kanske ett vg till och med ;)

MEN NU HAR VI UPPTATERAT RIO BLOGGEN MED
NYA BILDER OCH NYA TAVLOR. KIKA IN!
www.RIOram.blogg.se

Ha en bra dag! :)
puss
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0