6 dagar sedan..hm

Skrivet: 2010-09-28 Kl. 10:32:46
6dagar sedan..
hm, vad ska man säga om det?
jag har inte riktigt haft tid kan man väl säga.

men nu så sitter jag vid en dator första gången på
6 dagar och har väl tid att skriva ett inlägg.

igår så var jag med mamma på birsta och IKEA, mysigt
värre kan man väl säga. det var så längesedan jag va med
mamma eftersom jag har varit i stöde hos älsklingen, men de
va bra mysigt det med :)

somsagt så är ju rikke och isa hemma i sverige nu, och på fredag
så ska dom flytta till sin lägenhet i haga så jag får komma hem igen:D
dom har ju tagit över mitt rum.

men nu ska jag plugga vidare och på onsdag så drar jag vidare
till stöde igen.
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0