en liten sjukling

Skrivet: 2010-09-12 Kl. 12:05:35
godmorgon.
jag har haft en jobbig natt i natt pga av min onda hals,
snorig och hostig. inte alls kul.
och det blev inte bättre när jag vaknade upp ensam nu heller
för jag verkar ju ha feber :/ svättig och svag i kroppen.

men en bra grej idag är ju att robin verkar har skjutit en älg.
de är ju bra :) gogubben skickade sms ;)
men nu vill jag att han ska komma hem, vill inte vara ensam nå mer.
+ att jag åker ju hem idag också :( jag vill inte, vill vara kvar.

nu till en morgon så har jag diskar och plockat lite, fast jag är en zombi,
ja rikke, du ser rätt! jag kajsa nilsson har diskat och små städat :)
jag tror jag är lite vuxen nu! IIHIHI :D

men juste, idag börjar ju ensam mamma söker! KUNG.
jag älskar de programet, alltid någon jag förälska mig i. men det ska jag
se ikväll, tror det började 20.00 :)


gårdagen va underbar.
jag och robin myste hela kvällen.
kollade på film och gjorde tacos tillsammans :)
med massa ljus åh herregud, jätte mysigt :)

men ha det bra alla, skriver senare ikväll :)
puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Mamma Mamma Barn

Diiiiiiiiiiska? men jag tror jag svimmä!

I morgon får du älgstek till frukost,lunch o middag----Puss gullhöna

Tidpunk: 2010-09-12 @ 22:53:41
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0