ojdååå

Skrivet: 2010-09-21 Kl. 20:11:06
hejsan!:D
gud, jag glömmer nästan bort min egna blogg när
jag håller på med företagsbloggen också.
men två nya bilder är inne nu och det kommer komma ut
änu en till tavla senare ikväll. men kolla gärna läget:D

www.RIOram.blogg.se

Men idag efter skolan så kom systers tjej och hämtade mig
på skolan för att dom skulle bjuda mig på middag idag,
blev makkiiizzzar och korv.MUMS!
sen fick jag bada lite badkar, inge skönt ellleeeer..JOE! kungkung.

och nu sitter jag hemma och kollar på hockeyn men funderar
på att dissa den och kolla på idol istället! :)

NU vill jag inte vänta längre för att vara med dig älskling.

ha en bra kväll
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0