RIKKE ISA NIKKI + BILDER!<3

Skrivet: 2010-09-19 Kl. 18:03:12
hejsan alla :D
mogen som man är så har man röstat idag,
hoppas min röst va den vinnande ;)

idag har jag varit i stöde, eller vi hann väl mest bara
vakna upp, käka lite frulle och sen kom mamma och hämtade
mig och älsklingen.
sen åkte vi och rösta med HELA FAMILJEN!

FÖR RIKKE ISA OCH NIKKI KOM HEM I FÖRRGÅR.
hann inte skriva det på bloggen, men de känns underbart :)
och tina viste inte om någonting så hon blev ju helt till sig.
men underbart att dom är hemma :)

men nu ska jag duscha sen ska jag och älskligen åka till stöde
igen, ska sova där inatt så få rikke isa och nikki ta över mitt rum.
men jag är ju inte ledsen för de eller ;)


tea och nikki :)


tea och nikki! :)


moster kajsa och nikki!


moster jag och lillnikki.


snyggmodellen tea! :)


snyggis


tea och tina! :)


ääälsklings killen!<3


pussis


skabbkajsa, systertina och posarn älsklingsrobin!;) <3


prins.


<3


puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0